ÆRESMEDLEM

Æresmedlem 2018, skuespiller Lene Maimu
​

Skuespilleren Lene Maimu blev æresmedlem i forbindelse med et skønt foredrag i september 2018 om hendes tid i Dronningmølle revyen i 1970'erne, hvor hun sammen med sin mand Hans Christian Ægidius optrådte med egne tekster og numre.

​

Onsdag den 24 juli fyldte Lene Maimu 75 år. Borgerforeningen var inviteret til reception i Lenes lejlighed i Skuespilhuset, hvor vi overrakte en stor buket sommerblomster til den smilende fødselar.

​

Lene Maimu har udvist stor begejstring for vores borgerforening og beundrer vores arbejde med at få et nyt medborgerhus til Dronningmølle by. Derfor var det en selvfølge at vi inviterede Lene Maimu til indvielsen af Dronningmølle Huset 1.september i år. Også denne gang fik vi et lille foredrag om tiden i revyen på Dronningmølle Slot og en yndig vise om kærlighed.

På Generalforsamlingen 2015 blev Karen Søfeldt udnævnt til æresmedlem
​

Karen Søfeldt har været Borgerforeningens formand i 10 år, og er nu foreningens Revisor. Karen Søfeldt har stået for udlejningen af Medborgerhuset og på denne måde været med til at vedligeholde foreningens økonomi.